Madonna annyi kampányban tűnt már fel, hogy azt egy kezdő modell is megírígyellhetné! Az 51 éves énekesnő még mindig nem öregedett ki a divat világából sem, erről tanúskodik  az, hogy a Dolce & Gabbana felkérte legyen legfrissebb kampányának modellje...

Donatella Versace 2005-ben győzte meg Madonnát, hogy legyen a Versace tavasz-nyári kollekciójának reklámarca! A képeket a híres Mario Testino készítette, míg a stylist Brana Wolf volt.

2006-ban a h&m reklámkampányában tűnt fel, majd rá egy évre, 2007 tavaszán piacra dobta a h&m-mel közösen kollekcióját az M by Madonnát, melyet hazánkban is meg lehetett vásárolni.

Marc Jacobs is úgy látta, nagy reklámfogás lenne ha Madonna reklámozná kreációit, így 2009-ben felkérte reklámozza a tavaszi-nyári kollekcióját, majd a nagy sikerre tekintve a 2009-s téli kampány is Madonnával közreműködve történt. Mindkét fotósorozatot Steve Miesel készítette. (2010-es évre Marc Jacobs lecserélte Madonnát Lara Stone-ra.)

Idén pedig már a Dolce & Gabbana kampányában láthatjuk viszont. A fotózásra 2009 november 6.-án került sor New York Cityben, s a Steven klein által fotózott képek, már december közepén debütáltak az olasz Vanity Fairben. A képek Madonnát, aki egyébként olasz származású, a régi filmekben látható típikus olasz asszonyként ábrázolják, aki tereget, mosogat, spagettit készít és eszik a konyha idilli környezetében.  A tervezők, Domenico Dolce és Stefano Gabbana így nyilatkoztak: "Azzal, hogy Madonna szerepel a kampányunkban egy álom vált valóra!"

Trackback address for this post::

https://scaladora.blog.hu/api/trackback/id/tr421687455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása