scaladora 2011.02.06. 14:12

Cím nélkül

Ennek a cikknek most nem sok köze lesz a divathoz. Pontosabban köze lesz és van, csak hírértéke nem. Itt Londonban nem messze tőlünk van „A Chanel gyár”. Bourjois House álnéven fut. Itt csomagolják a parfümöket, meg ilyesmi. Ezt a részét annyira nem ismerem, mert én amikor itt dolgozom a konyhán vagyok. A dolgozók tudnak helyben étkezni, reggeli, ebéd 2-2 fontért biztosított. Nagyon jól főznek. Az ebédszünetünk 45 perces, ez sok idő, így ki szoktam kísérni a kolleganőmet cigizni. De jól tettem! Ugyanis a képen látható Chanel autóba botlottam bele, ami London egyik legnagyobb luxus bevásárló utcáiba szállítja a parfümöket. Le kellett fényképeznem! Szerencsémre a biztonságiak, nem vették észre, kicsit féltem, hogy kicsapják a telefont a kezemből. :)

Még meg kell említenem, hogy a női mosdóban, minden parfümből van egy minta és ki lehet próbálni, én rendszerint ezeken a napokon, mikor itt dolgozom Coco Mademoiselle illatú vagyok, és a kezem is bekrémezem, azt hiszem Chance illatú krémmel, ami annyira tartós, hogy még kézmosás után is lehet érezni!

 

Trackback address for this post::

https://scaladora.blog.hu/api/trackback/id/tr902642106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása