Help me raising money for a better chance to beat cancer! Click to the link and donate. Every pound counts! Thank you! 

https://www.justgiving.com/dora-olvedi798

d.bmp

Jimmy Choo első parfümje a cég 15. évfordulóján debütált. Tamara Mellon a Jimmy Choo alapítója és kreatív igazgatója tűnt fel a parfüm kampányában, rózsaszín kígyómintás ruhában, a parfümös üveggel a kezében, és természetesen Jimmy Choo magas sarkúban.

Egy parfüm mindig is része volt az elképzelésemnek, ezzel teljesedett ki a Jimmy Choo életstílus, érzékiséggel és a márka esszenciájával burkolja be a nőt. Mindig is szerettem parfümöt viselni, hiszen az része az egyéniségemnek. A Jimmy Choo illata kifejezi a szépséget és az erőt, ez az én alapvető álmom.”- mondta.

A csomagolást és az üveget Tamara Mellon maga tervezte, elmondása szerint a csomagolásnál a Jimmy Choo legutóbbi kollekciójának piton bőr cipője,a parfüm palackjánál pedig a Muranoi üveg inspirálta.

„Nagyon fontos dolog volt számomra, hogy egy olyan gyönyörű és értékes üveget alkossak, melyet a nők örökre meg akarnak tartani.”

Az illat az Inter Parfum-mel közös kreáció, a híres parfümész Olivier Plodge ütötte bele az orrát.

Fejillat: gyümölcsöd, fás illat

Szívillat: egzotikus tigris orchidea

Alapillat: édes karamell indonéziai pachulival

(A kampány fotósai Inez van Lamsweerde és Vinoodh Matadin)


Jimmy Choo’s first fragrance debuts as the company celebrates its 15th anniversary. Tamara Mellon, Founder & Chief Creative Officer of Jimmy Choo, appears in the ad campaign for the fragrance, wearing a rose colored snake print dress, clutching the bottle in her hand, and wearing Jimmy Choo heels, naturally.

“Fragrance has always been part of my vision for Jimmy Choo. To fully extend the Jimmy Choo lifestyle, enveloping a woman with the sensuality and essence of the brand. I have always loved wearing perfume; it is part of my identity. Now to create a signature fragrance for Jimmy Choo expressing an aura of strength and beauty is my ultimate dream.”- she said.

The packaging and the textured glass bottle is designed by Mellon herself. The packaging was inspired She was inspired by a python skin shoe in the current Jimmy Choo collection, and the bottle inspired by Murano glass.

“It was very important for me to create a beautiful and precious bottle which is an object of desire that women will want to keep forever.”

Jimmy Choo fragrance was developed in cooperation with Inter Parfums and the famous perfumer from IFF Olivier Polge.

Top notes: fruity and woodsy scent

Heart notes: exotic Tiger Orchid

Base notes: sweet Toffee with Indonesian patchouli

 (The campaign shot with photographers. Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin)

 

scaladora 2011.02.19. 23:36

Niky's favourite

Egy rejtélyes és szédítő, extravagáns és elragadó illat, a modern idők mágikus bájitala. A Hypnotic Poison magával ragad, és nem ereszt, addig, amíg meg nem veszed! Így volt ezzel nővérem is, Niki.

Ezt a vakmerő, mélyen nőies illatot 1998-ban (Ekkor még Milla Jovivich reklámozta, most Monica Belucci a parfüm arca.) dobta a piacra a Christian Dior divatház. A parfüm mögött Annick Menardo orra áll, ő kreálta ezt az merész és felkavaró illatot.

Fejillat: borsmenta, barack, szilva és kókusz
Szívillat: tubarózsa, jázmin, gyöngyvirág, rózsa és brazíliai rózsafa
Alapillat: szantálfa, mandula, pézsma és vanília


Mysterious and mesmerizing, extravagant and bewitching fragrance, the magic potion for modern times. The Hypnotic Poison enchants you and doesn’t leave go till then you buy it! It was with my sister, Niky.

This audacious and profoundly feminime fagrance is launched by Christian Dior house in 1998. (In that time Milla Jovovich was the face of the campaign, now Monica Belucci) The nose behind the fragrance is Annick Menardo.

Top notes: allspice, apricot, plum and coconut
Middle notes: tuberose, jasmine, lily-of-the-valley, rose and brazilian rosewood
Base notes: sandalwood, almond, musk and vanilla

Manolo Blahnik. Mindenkinek gyönyörű cipők jutnak eszébe erről a névről, vagy a Szex és New York. Először azért essen szó egy kicsit a tervezőről… Manuel „Manolo” Blahnik Rodríguez (194 2. november 28.-) spanyol (apja cseh, anyja spanyol) divattervező, aki létrehozta, saját nevével fémjelzett cipő vállalatát. A Kanári- szigeteken nevelkedett. A Genovai egyetemen végzett, majd 1968-ban jött Londonba a Zapata divatbutikba dolgozott, és írt a Vogue Italia-nak. Diana Vreeland látva Manolo divat portfólióját tanácsolta, hogy csak cipőket kéne terveznie. 1972-ben Ossie Clark megkérte, hogy tervezzen cipőket a divatbemutatójára. A munkájáért kapott 2000fontból Manolo megvette a Zapatat a tulajától, és megnyitotta saját boltját.

A Manolo Blahnik cipők hamarosan a 21. század letisztult, klasszikus stílusának szimbóluma lett.

Manolo Blahnik első boltja a mai napig áll az Old Church Street-en, Chelsea-ben.


Manolo Blahnik. Everybody thinking of the beautiful shoes or the Sex and the City. First I’d like to talk about the designer… Manuel „Manolo” Blahnik Rodríguez (28. november 1942.-) spanish (actually his father Czech and his mother spanish) designer and founder of the self-named shoe brand. He raised in Canari-Island. After he graduated in the University of Geneve, in 1968 he went to London to work in the Zapata butique and write for the Vogue Italia. Diana Vreeland checked Manolo’s fashion portfolio and she told him that he should design only footwear. In 1972 Ossie Clark invited him to create shoes for his runway show. With a loan of £2,000, Blahnik bought Zapata from its owner and opened his own boutique.

Manolo Blahnik shoes have rapidly become a symbol of pure classical style for the 21st century.

Manolo Blahnik's flagship store remains to date in Old Church Street, Chelsea.



Manolo Blahnik book signed at Liberty.

 

Nem szeretlek jobban, mint a többi „átlagos” napon, de mégis ma mondom el mennyire… majd egy kicsit később!!!

Most menj fel a Facebook-ra, aztán rakj rendet az éjjelliszekrényedben…”It is extremely absolutely the most important and wonderfullest thing to you can do in the Whole Wide World.” just like Lola said. Sorry about there. I know that don’t like that…

… but I really really really love you.

 

scaladora 2011.02.12. 18:44

Címlapon...

A brit Vogue márciusi címlapján az angol modell, Rosie Huntington-Whiteley pózol. A modellből lett színésznőt leginkább a Victoria’s Secret kifutójáról ismerhetjük, de a Transformers 3-ban is feltűnt, megmutatva ezzel színészi tehetségét. Ennek a számnak köszönhetően debütált első saját Vogue címlapjával.

Rosie szexi, tűzpiros dupla-selyem blézert és kígyóbőr övet visel (mindkettő Gucci kreáció) Organtin és bársony virágdísszel a hajában (VV Rouleaux).

Smink: Yves Saint Laurent
Címlapfotó: Mert Alas and Marcus Piggott
Divatszerkesztő: Kate Phelan

A brit Vogue ára emelkedett £4-ról £4.10-re.


IN THE COVER...

The British Vogue’s covermodel in March is the english model Rosie Huntington-Whiteley. Model –turned-actress Rosie (best known her work for Victoria’s Secret) stars in the Transformers 3 film. She makes her solo cover debut with this issue.

She wears a hot, red double-silk jacket, £1,320, and laminated python-skin belt, £745, both Gucci, with organdie and velvet corsages in hair by VV Rouleaux.

All make-up by Yves Saint Laurent.
Cover photographer: Mert Alas and Marcus Piggott
Fashion editor: Kate Phelan.
 

The British Vogue’s price is increased from £4 to £4.10.


A Victoria’s Secret Valentin- napi kampányának arca nem más, mint a cég új kedvence Adriana Lima nagyon szexi a képeken a rózsáival. A honlapon van Cupido, igazi angyal rózsaszín szárnyakkal és egy játékos, kacér lány szőrös kis szívecskével.

Nem tudom, hogy minket, akik nézi ezeket a képeket leszbikusnak gondolnak vagy azért ezek a forró képek, hogy a barátaink azt akarják mi legyünk azok a lányok a képeket vagy legalábbis hasonlítsunk rájuk… ezért megvegyék nekünk azokat a fehér nemüket…

Katt ide és nézz több képet a Victoria’s Secret hivatalos honlapján.



The face of the Victoria’s Secret’s Valentine’s Day campaign definitely is the company’s new favourite, Adriana Lima. She’s so sexy and absolutely hot with her roses in the picture. There is a female Cupid, a real angel with pink wings and a funny and flirty girl with her red and fluffy heart.

I don’t know they think that we, who look these pics are lesbian or the object is that our boyfriends want to we become these girls in the pics or just look like these models… so they, our men buy those sexy lingerie for us…

Click here and see more pictures at the Victoria's Secret official website.

 

scaladora 2011.02.06. 14:12

Cím nélkül

Ennek a cikknek most nem sok köze lesz a divathoz. Pontosabban köze lesz és van, csak hírértéke nem. Itt Londonban nem messze tőlünk van „A Chanel gyár”. Bourjois House álnéven fut. Itt csomagolják a parfümöket, meg ilyesmi. Ezt a részét annyira nem ismerem, mert én amikor itt dolgozom a konyhán vagyok. A dolgozók tudnak helyben étkezni, reggeli, ebéd 2-2 fontért biztosított. Nagyon jól főznek. Az ebédszünetünk 45 perces, ez sok idő, így ki szoktam kísérni a kolleganőmet cigizni. De jól tettem! Ugyanis a képen látható Chanel autóba botlottam bele, ami London egyik legnagyobb luxus bevásárló utcáiba szállítja a parfümöket. Le kellett fényképeznem! Szerencsémre a biztonságiak, nem vették észre, kicsit féltem, hogy kicsapják a telefont a kezemből. :)

Még meg kell említenem, hogy a női mosdóban, minden parfümből van egy minta és ki lehet próbálni, én rendszerint ezeken a napokon, mikor itt dolgozom Coco Mademoiselle illatú vagyok, és a kezem is bekrémezem, azt hiszem Chance illatú krémmel, ami annyira tartós, hogy még kézmosás után is lehet érezni!

 

„A fehérnemű alapvető emberi jog!” Hangzott el az Egy boltkóros naplója c. filmben, így mentegetőzött a főhősnő, Rebecca Bloomwood amikor barátnője kérdőre vonta miért költött horrorisztikus összeget Marc Jacobs fehérneműre…

Ez nem követendő példa, de az tény, hogy fehérneműt mindenki szeret vásárolni, még akkor is ha egyesek azt mondják felesleges, mert úgyse látja senki… Vagy csak egy valaki, aki „normális” esetben egy férfi, aki neméből adódóan egyébként sem értékeli kellőképen az ilyesmit.  Tehát miért is veszünk annyi fehérneműt?  Azért, hogy jól érezzük magunkat.  Hiába takarja el a ruha a vadonatúj, aktuális kedvencünket, mégis magabiztosságot ad nekünk és ezzel boldoggá tesz. (Arról nem is beszélve, hogy a megfelelő melltartó csodákra képes!)

Most (a tavalyi évhez hasonlóan) arra bíztatok mindenkit, lepje meg magát Valentin napra egy új vadító, de kényelmes fehérneművel! Akkor is, ha nincs „kinek” megmutatni!

Lássuk, mit nyújt nekünk a h&m!

(Érdemes itt vásárolni fehérnemű, hiszen elérhető áron minőségi darabokat vásárolhatunk, nem is beszélve a leárazásokról, amikor akár 1000ft-ért is hozzájuthatunk egy-egy melltartóhoz.)

A darabok ugyanúgy megvásárolhatók a magyarországi üzletekben is. Árak forintban: a fűzők és a hálóing 5990ft, a piros bugyi fekete csipkével pedig 1790ft.

scaladora 2011.02.01. 00:28

Street Fashion

Más város. Más utca. Más divat.

Hogy mennyire igaz ez, az vitatott, hiszen minden városban megtalálható a létező összes stílus egy-egy képviselője, de most megpróbáltam kiragadni azt adott városra jellemző egyedi utcai divatot.

LONDON

Nap, mint nap látom ezt a szőrmés csodát, legyen tél vagy nyár. Bár ez a csizma meleg, egyáltalán nem vízálló, de ez cseppet sem zavarja a "trendi" angolokat. A legnagyobb esőben, hóban is hordják ezt az egyáltalán nem praktikus lábbelit. A képen látható darabot a Topshopból lehet beszerezni.

BUDAPEST

Bár nem ez a legjellemzőbb, de szerintem a legegyénibb stílus( leszámítva az emokat, de róluk nem kívánok többet szólni), amit tömegek képviselnek. Vidám színek, mindig vidám belevaló lányokon, akik bár ezerszínű ruhát aggatnak magukra, tudják hol a határ.

 

PARIS

Francia sikk az Eiffel-torony előtt a leghidegebb téli napon is. Párizsi bohém sapka, és egy igazi francia termék „A LOUIS VUITTON” táska. Több nem is kell.

 

ROME

Az olaszokra jellemző (csakúgy, mint az angolokra), hogy bárhogy is nézel ki, nem néznek rád nevetve az utcán. Budapesten csak egy diszkóban állná meg a helyét ez a cicanadrág, amit az olasz utcán bármikor viselhetsz, anélkül hogy összesúgnának a hátad mögött.

NEW YORK

Lezser fiús együttes. Bármit hordasz a lényeg, hogy ne hagyd otthon a napszemüveged télen sem.

 

TOKYO

Tipikus japán lány. Nagy feliratos felső, edzőcipő. Kicsit sportos öltözék, kicsit csajos, trendi esernyő.