A fehérnemű ugyanolyan fontos ruhadarab, mint bármelyik másik. Még ha senki se látja, akkor is jobb érzés egy szexi, márkásabb darabot viselni, mint egy összeválogatott szedett-vedett kollekciót. Ezt már nem egy ember fedezte fel, ezért vannak olyan divatcégek, akik  kifejezetten erre mennek. Közülük az egyik legfiatalabb az angol vezetés alatt álló Agent Provocateur. (Első boltja a londoni Sohoban a Broadwick Streeten nyílt 1994-ben, amit egy hónap múlva meg is látogatok londoni kiruccanásom alkalmával!) A cég filozófiájára, és mottójára utal a név: Legyél, fiatal vagy sem, szolíd vagy elegáns a hétköznapokban, az Agent Provocateur segít kivetkőzni önmagadból, hogy olyan provokatív lehess akárcsak a modelljei vagy reklámkampánya.

More information about Agent Provocateur:
Joseph Corré (Vivienne Westwood és Malcolm McLarennek, a Sex Pistols ex-menedzserének fia:tehát volt kitől örökölni a provokatív stílust, és a tehetséget) és Serena Rees alapította. Olyan celebek részesítik előnyben fehérneműit, mint Carmen Electra, Christina Aguilera vagy Paris Hilton. Első kampányában Kylie Minouge tűnt fel, majd 2008-ban Kate Moss reklámnozta a márkát a férfiak nagy örömére. Első parfümjüket 2000-ben dobták piacra, ez volt az "Agent Provocateur". Az egyik legjobban sikerült kampánya a tavaly Valentin-napra beütemezett kis reklámfiljme volt, mely arra figyelmezteti a férfiakat, hogy ne felejtsék el kedvesüket, és ha már rájuk gondolnak, lepjék meg egy pár szexi fehgérneművel mindkettejük nagy örömére...

 


 

Trackback address for this post::

https://scaladora.blog.hu/api/trackback/id/tr291667155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása