A négy gyermekes anyuka, Heidi Klum lett az amerikai Ann Taylor holiday kollekciójának új arca! A kollekció jellemző darabjai a brilliáns gömbök (ha ékszerekről van szó) és a valódi kasmír, melyek mind a luxust sugallják a vásárlóknak!

"Nagyon izgatott vagyok attól hogy én leszek az Ann Taylor új arca. Ez a márka nagyon dögös, divatos, nagyon sikkes, trendi és közkedvelt. A legjobb szövetségesem! Ezért döntöttem úgy, hogy elvállalom ezt a fotózást. Különösen azért, mert a világ egyik legjobb fotósa, Peter Lindbergh kattogtatta a gépét, miközben én nagyon kényelmes kasmír darabokba, gyönyörű sálakba,  nagy pulóverekbe bújva, divatos ékszerekkel teli aggatva pózoltam."- nyilatkozta Heidi a fotózásról.

Trackback address for this post::

https://scaladora.blog.hu/api/trackback/id/tr831675488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása