A dél-afrikai színésznő nemcsak az Oscar-díjára lehet büszke, hanem reklámkampányaira is. Az olasz Breil ékszerein kívül a Christian Dior divatház parfümjét is reklámozta.

A Dior feje, John Galliano 2004-ben szerződtette a 34 éves színésznőt, hogy a divatház legtöbbet eladott parfümjének, a J'dore-nak legyen az arca. A divattervező azóta sem cserélte le Charlize-t.

2007-ben az olasz luxus óra és ékszer márka, a Breil Milano választotta Theront, hogy szerepeljen a divatmagazinokban és a televizióban látható reklámkampányaiban.

"Nem Miss Theron az egyedüli természetes szépség, de ő az aki megtestesíti mindazt, amit egy modern nő: érzékiséget,  határozottságot, kifinomult ízlést, talpraesettséget, eleganciát és egyszerűséget."- nyilatkozta a márka szóvivője.

(Első kép a J'adore londoni kampányát ábrázolja, háttérben a város puritán látképe. A képet az én egyetlen macim készítette, akit nagyon szeretek, és sokszor csókoltatom!)

Trackback address for this post::

https://scaladora.blog.hu/api/trackback/id/tr661693388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása